Brinner du för att ge bra service och hjälpa andra människor? Har du ett stort intresse för teknik och att lära dig nya saker? Då kanske du är BRPs nästa tillskott till vår servicedesk!
- stöttar BRPs användare med service, support och incidenthantering
- ett starkt team som jobbar tajt ihop för att lösa ärenden effektivt
- ett komplext system och mycket kul teknik gör att du ständigt får nya utmaningar
- samarbete med både utvecklingsavdelning och leveransavdelning
Vi vill att du är en öppen, hjälpsam och prestigelös person. Du trivs med att arbeta både i grupp och enskilt, och har lätt för att söka information självständigt. Du är engagerad, målmedveten och har ett genuint intresse för service och teknik.
Tidigare erfarenhet av support eller service är meriterande men inget krav. På samma sätt är erfarenhet eller kunskap inom ekonomi ett plus. Slutligen är det även en fördel att ha intresse för träningsbranschen, har du dessutom kommit i kontakt med systemet BRP på något sätt tidigare så är det bara att slänga iväg en ansökan direkt!
- har minst utbildning på gymnasienivå, gärna högre
- älskar att kommunicera och gör det bra i både tal och skrift samt både på engelska och svenska
- är driven, nyfiken och orädd
- gillar att jobba i team
- gillar utmaningar
- är duktig på att sätta dig in i kundens problem/behov och föreslå enkla lösningar
Direktkontakt
Tveka inte att kontakta oss om du är intresserad av information om vårt system
Besök eller kontakta oss
Teknikringen 7, 583 30 Linköping
info@brpsystems.se
(+46) (0) 13 – 342 00 20
Våra medarbetare
BRP har 65 fantastiska medarbetare spridda över 4 olika team. Avdelningscheferna och kontaktuppgifter hittar du nedan.
Visa kontaktuppgifter